lut 11
0 Comments

Jeśli potrzebujesz więcej inspiracji do pracy bezpodręcznikowej lub około podręcznikowej, by wspomóc uczniów z trudnościami w nauce m.in. z dysleksją, zapoznaj się z opisem I LOVE DYSLEXIA SELF-STUDY PACK (wystawiam f-ry na jednostki samorządowe, więc może warto poprosić dyrekcję o sfinansowanie tej formy samokształcenia – otrzymasz również certyfikat) – kliknij w dowolną grafikę.

Pomysły, które znajdziesz w packu są w podobnym stylu do tych zaprezentowanych poniżej.

Męczę się z tematem there is…, mój szkolny podręcznik nie zachwyca. Staję na głowie by w czasach pandemii te zajęcia były choć trochę fajniejsze niż podręcznik i ćwiczenia. Może skorzystacie.

Wydrukuj plik na kolorowych kartach według nastepujących wytycznych :-):

4x niebieski

2x czerwony

2x żółty

2x fioletowy

2x pomarańczowy

2x różowy

2x zielony

WERSJA JEDNO ZDANIE:

1. przyczepiasz pierwsze zdanie na tablicy (pomieszane)

2. uczniowie muszą ułożyć z rozsypanki zdanie

3. rysują w zeszytach lub na załączonym poniżej szablonie (w ten sposób łatwiej jest ogarnąć wielkość) i podpisują

 

WERSJA MISZ-MASZ (widoczna na zdjęciach):

1. przyczepiasz misz-masz wszystkiego na tablicy

2. uczniowie układają zdania kolejno zdanie po zdaniu

3. przyczepiasz w innym miejscu zdanie i rysują jak w wersji powyżej

Karty: there-is-Bugs-sentences-1.pdf (713 pobrań )

Szablon (wydrukuj 2×2 na stronie): There-is-szablon.pdf (748 pobrań )

Jeśli prowadzisz zajęcia on-line, wykorzystaj moje zdania z wordwalla :-):

 

< Kategorie